Neslhanz Arkadaşlar 34+4 haftalığız. Daha çok akşamları ortaya çıkan bi kalp çarpıntım var bianda yüzüm ateş gibi oluyor sanki göğsümün ortasında pır pır heyecanlanınca olur ya hani öyle bir his. Böyle olan var mı acaba 🤭
Asliiiiiiiiii42 Neslhanz canm hamilelikte olabiliyormuş ama tah değerlerine hiç bastırdın mi belki troid falan yüksekliği de etki ediyor olabilir
Seyma16 Neslhanz hamilelikte normal canım benm de için daraldı yapiyo kalp yüksek basınç yapıyomuş şuan 130 atiyo benim ölçtü normal dedi doktr
Gulsah91 stresten de oluyormuş bende acil gittim geçen ay sinüs taşikardi dediler simdi de ritm bozukluğu var sakin olup uyku ve beslenme düzenine özen göstermek gerekiyor