Cnsuyakan birkaç doktorla görüştüm ben 175i geçerse insülin başlamak gerekir normali 1. saatin sonunda 140ın üzerinde olmamasıdır filan dedi hepsi de. Neye göre söylüyorlar bilmiyorum panik yapmayın şekeriniz çok sorun olsa bebeğin suyunda filan bi anormallik olurdu kontrollerde doktorunuz uyarırdı. Siz bu kalan zamanınızda nişasta içeren ekmek, patates, makarna, pirinç gibi şekeri yükselten nişasta içerikli şeyleri tüketmemeye çalışın🌸