Duygu1616 Merhaba arkadaşlar 11+2 benim yarın randevum var yüksek ihtimalle cinsiyeti öğrenemeyeceğim ama aşırı merak ediyorum :) varmı benim gibi olanlar 😋
dugmeninannesiii Duygu1616 12+2 de cinsiyet söylemedi benim doktorum 😕 16. Haftada kesin belli olur o zaman söylerim dedi bende aşırı merak ediyorum daha 20 gün var kontrole
ecemiko Duygu1616 bizde 11+1 olduk 🌸 haftaya kontrolümüz var bende aşırı merak ediyorum 😇 ama içime hep kız doğuyor 🙈
ecemeric Duygu1616 Aşırı merak ediyorum şuan 13+2 yim. Pazartesi gidicez bakalım umarım öğrenebiliriz ☺️🥰
Nurrr2112 dugmeninannesiii benimki de 12+2 cinsiyet ne zaman belli olur dedim 1 ay sonra dedi doktorum
SSeymanr Bende çok merak ediyorum 10 haftalığım 🤦🏼♀️😂😂 20 gün sonra doktora gidicem bakalm söylicek mi 👀
Ozge1708 Duygu1616 Valla canm bende 15+5 deyim bizde daha öğrenemedik çok meraklıyız. Kontrolümüzde daha haftaya
eylmylk Duygu1616 ah sormayın bacaklarını kapattııı dizlerini karnına çekti resmen😁 nasip bakalım büyüsn biraz da inşallah gösterir o zaman
Alinamoms Duygu1616 kesin kız demek için erken bir hafta ama bence siz biraz daha bekleyin 😊 bende 10 haftalık hamileyim 2 hafta sonra kontrolüm var. Ama 16. Haftaya kadar beklicem cinsiyet için.