Semos55 kızlarr sabah 8 den belli kasılıyorum kadıklarım belım cok agrıyordu hastaneye gıttım nst de bısey cıkmadı ewe geldım amaa dahada sıddetlendı resmen kıwrandırıyo benı neden boyle ya 31 + 5 gunluk hamıleyım 😔
GlcanDuranKaban Semos55 bu zamanlarda bebeğin kilo alımı arttığı için sanırım karın içi genişliyor sancılar bundan olabilir banada oluyor 31+3 olduk bu arada ☺
Gucluoya Semos55 31.hafta bende. bu aralar demekki oluyor banada oluyor ağrılar oluyor sağa dönüyorum kasığa şancı girior sola dönüyorum göğsümun altına ağrı girior. Zaten oturup kalkmayı demiyorum 🙂 belki agirlasdigindan yada doğuma doğru gidiyoruz hazırlık da olabilir.
Erkkannisi Semos55 canim benim eger hala devam eidyorsa git bi taniidik 2 kere gidiyor hastaneye eve gönderiyolar nstde cikmamisti snacisi üçüncüsunde cikmisti cok siddetliyse gecmiyorsa git
Semos55 Bisaniye hayır sadece Cok sıddetlenırse gel serum takalım dedi sadece bu amaa ben kıwranıyorm yemın edyom sabahtan bellı gozumde yas kalmadı doktorda oyle dıyınce bıseyım yok ama neden agrım sancım war anlamıyorum😣😣
Semos55 Gucluoya kıwrandırıyormuydu sızıde benı acayıp kıwrandırıyo suaan Böbregıme wuruyo tee Sag bobregım cıkcak yerınden sankı 😞😖😖
Gucluoya Semos55 acıyor canım artık evet. Değişiyor ağrının yerleri. O an canim yaniyor ama dert etmiyorum. Sukur ediyorum. 🙂
YasinMerveYaln Susuz falan kalmışsanız yani çünkü bendede böbrek agrısı olmuştu 12 haftalıkken falan susuz kaldığım içinmiş
Semos55 Gucluoya benımkı cok fenaydı ablam ya Boyle dayanamıyorm hıc yerlerde surundum resmen serum werdıler ıkı tane gecmedı sabaha karsı geldık ewe uyyorum amaa aglayarak resmen😒
Suzan Semos55 tahlil falan yaptılar mı canım sancın çıkmadıysa belki böbrekle alakalı olabilir. 29. Haftamdayken ben de benzer bir Ağrı çektim kasığımda ufak çaplı bir kum dökme geçiriyormuşum.bol su içip dinlenmek gerek
Semos55 Suzan bobrek genıslıyormus oyle dedı doktor ıkı serum taktılar ama hıc bır faydası olmadı suan bıraz daaha ıyyım cok sukur😌