Bsk-12 Gittim hastaneye malesed devlete doktor hanımm diyo ki neden buraya geldiniz kendi doktorunuza gitmediniz devlet hastanesine gelmemizi bile sorguluyorlar artık gıcık oldum ben şuan çalışmıyorum işkurdan maaş alıyorum oda 5 inde yatıyor eşimde maaşını alamadı daha devlete gitmimde nereye gidiyim neyse dedim ne yapiyim simdi gidiyim mi geçin hazırlanın dedi geçtim hazirlandım cok uzun baktı abartmıyorum 40 dakikaya yakındı karnımdan baktı alttan muayene etti bide 2 parmağıyla muayene etti açılmam varmı diye bakmış yokmuş cok şükür erken dogum riskimde yokmuş idrarımda protein kaçağı varmış buda 20 li haftalarda allah korusun anne bebek ölümü ve gebelik zehirlenmesine yol açabiliyormuş ilac vermedi tuzsuz yemeye çalış dedi tansiyon yüksekliğide oluyormuş bu tür durumlarda onada dikkat et öyle birsey olduğunda hastaneye gel dedi bebeğin kafası hep sol tarafta asagıda olduğu için baski yapıyo kas ağrısı gibi birsey dedi gebelik takibinizde takip edilsin denildi