rvzyl doktorun her dediğine bazen bakmamak gerekiyor canım rabbim yeterki ol desin🙏🏻 Bana geçen ay kafasında bi siyahlık görüyorum folikül falan dedi bazen ilerliyormuş bu kimisi doğuma kadar öyleymiş ama daha dün gittiğimde kendi bir şey demedi ben sordum ilerlememiş dedi ☺️ Yani çok kafaya takmamak gerek canım 💕