Burcu_ergn evet dıştan 4 dikişim olmasına ragmen iki güne baya toparlamıştım zaten hazıranda dogum yaptım bi haftaya dikişlerim hep düşmüştü kontroldede baya toparlanmış demişti doktorum ki bayada kilo vermiştim valla 62 kilo ile doguma girdim 52 ile çıktım kimse dogum yaptıgıma inanmıyodu 😂 zaten 51 le hamile kalmıştım şuan 46 kiloyum emziriyorum die heralde baya gidiyo 😂