Hanımlar herkese merhabalar 2 yıldır gebelik için uğraşıyorum. Hashimato hastasıym, düzenli ilaç kullanıyorum. Bu ay adet olamadım test yaptırdım ve tsh değerim 7.22 çıkmış acayip üzüldüm. Gebeliğe engel biliyorum, prolaktin ile birbirini tetikleyerek yükseliyor..Ilac dışında alternatif tip kullanarak veya besinler ile düşürebileler var mi? Cidden süreç artık çok yordu ve üzülüyorum:(