Pnr_cgt Arkadaşlar göğüs uçlarında kaşıntı ve yanma olanlar hassas olanlar krem vb. Şeyler kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız nedir? Delircem daha şimdiden böyleyse doğumdan sonra ne olur acaba düşünmek bile istemiyorum😣
Ozlemm1186 Pnr_cgt bende yazcaktım bilgi alabilirmiyim diye 10 haftalık hamileyim göğüs uçlarım çok aşırı şekilde kaşınıyo delircem
Pnr_cgt Ozlemm1186 insanın hatır hatır kaşıyası geliyor bakalm zeytinyağı hindistan cevizi yağı denycm umarım geçer
Pnr_cgt Elfynsmr teşekkürler deniycem bunları çok can sıkan bir kaşıntı insanın tüm günlük yaşantısını etkiliooo maalesef