Skran Ikı haftadır kaşık agrılarım var arada sırtımın ortasına agrılar gırıyor bebek sureklı kafasını ıttırıyor ama gelmıyor özel bölgem agrıyor madem yazan doğuruyor bı post Da benden olsun ındlah bu gün gelır benımkı🙏🏻🤦🏻♀️
Sebihaela Skran şimdi 2nciye hamileyim aralık 17 dedi doktor 4haftam var baş aşağıda benimde ağrım çok aynı durumdayız dayanamayacak gibi olursak aslında aezeryan diyorlar ama ben normalden yanayım risk olmadığı sürece
Skran Sebihaela bende normalden yanayım yurt dışında ıstege göre sezaryen yapmıyorlar oyle kolay kolay bıde benım bebek çok asagıdamıs çatı muanesı olurken soyledı doktor ama gelmıyor ıste 🤷🏻♀️
Sevda27 @Skran Allah güç kuvvet versin zordur tabi son zamanlar ben 26 haftalığım şimdiden düşünüyorum naparım diye hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah yavrunuz 😃
Skran Sevda27 gerçekten son zamanlar zor sımdıden keyfını çıkarın herseyın uykuların hareketlerın😊 amın ınslah cumlemızın 🙏🏻