9ay10gun benim yavrumun da bel çevresi iki hafta geride, bacak boyuna bakıp gelişim geriliğinden söz edemeyiz ama takip edeceğiz, kan akışı iyi dedi. 37 deyiz. Aralık başı sezeryan olacağım inşallah o güne kadar biraz daha yavrum kilo alsın diye yemeklerden sonra soluma yatıyorum parka cikiyorum oksijen miktarim artsın diye ama benim beslenmenle ilgili olmadığını söyledi doktor🙄