Arkadaşlar merhaba, 15+5 haftamdayım ciddi şekilde sağ bacak agrısı çekiyorum dün acile gittim doktor bişeyin Yok diyip bir kalsıyum yazıp yolladı. Bu haftalarda normalmi yani kramp değil agrı , üstelik hareket etmemi kısıtyacak kadar buyuk bir ağrı😞😞