Senactn0402 ben mart-haziran arasi donemde 8-9kilo alip sonra 15 verme hedefimle diyetisyene basladigimda hamile kaldigimi ogrendik. Yani sizinki gibi olmasa da ayni kapiya cikti gibi. Ama gercekten yapacak biseyim yok, bu kisitlamalar bu donem normalden cok farkli. Su an 22. Haftayi bitirirken 1kg almis durumdayim. Psikolojik olarak da surekli inip cikiyorum o yuzden toparlanmak cok zor, su anda bir de pozitif ciktigim icin toparlanmaya calisiyorum, karmakarisik isler. Tek istegim ailemdeki herkesin saglikli sihhatli olmasi kendim de dahil