Kaderrr61 Hamis anneler hayirli aksamlar bi soru sorucam size 13+2gunluk hamileyim bugun kontrolum vardi doktor kan suruplari verdi ama icemiyorum kan tahlillerimde herhangi bi sorun yoktu onun yerine pekmez falan olurmu acaba lutfen bilgilendirin
Busra34ybg Kaderrr61 canım şuan kan değerlerin normal olabilir ama ileriki dönemlerde kan ihtiyacı artacağı için vücutta bütün doktorlar veriyor ve kullanman senin içinde bebek içinde faydalı
Saliha_123 Kaderrr61 kesinlikle içmen gerekiyor. Ben kullanıyorum 38 haftalık oldum. Doğumdan sonra bile kullanacaksın dedi doktor
Babyy1S Kaderrr61 şurup degilde kan hapı içiyorum doğumda takviye kan almamak için kullanman gerekli doğum anı kanımız çok düşücek yani pekmez falan şekerinizi cıkartabilir kan hapını kullanman gerekli
Gulsurmeli Kaderrr61 doğumda kansız kalabilirsin kansızlık çok basit gibi görünen çok ciddi bişe yakınımda kansızlık varmış ilaçlarını kullanmamış doğumdan sonra 3 tüp kan almış aksatma bence