Merhaba. Özellikle son birkaç gündür bacaklarımda aşırı kaşıntı şikayetim var. Evet çatlak olan bölgeler kaşınıyor ona alışkındım. Ama bacağın alt kısımları hatta diz kapaklarım bile aşırı kaşınıyor. Düzenli krem sürüp nemlendiriyorum ama fayda etmiyor? Aynı problemi yaşayan var mı? Nasıl çözüm buldunuz :(