DiplomaliEvHanimi Kadın hastalıkları ve doğum HATİCE DURMUŞ yarin bi gideyim diyorum ozeller cook pahali sizce bu doktor nasil en yakin buna bulabildim yarin 34+4 oluyorum çünkü artık
Edanur_140 DiplomaliEvHanimi ya ben 5 aylik dusuk yaotim kontrollerime humaya gidiyodum ama erken dogum oldugu ici n sehir hastanesine gittim benimle gayet oyi ilgilendiler ama ebeler bakiyo cok iyi ilgilendiler
Bsr57 Ben hamileliğimin başından beri şehir hastanesine gidiyorum doktorum yelda özkan gayet de memnunum
DiplomaliEvHanimi Bsr57 ilgi alaka olarak nasil herkes kotu seyler soyluyo ama ozellerinde bi ozelligi kalmadi herseyi kac katina cikardilar yaa
DiplomaliEvHanimi Bsr57 oraya giden servis varmi veya nerden binaek gidebilirz ben anayurttayim da ora baya uzak ve buyk ilkkez gidecem
Bsr57 DiplomaliEvHanimi tabi ki iyi kötü doktor var ama özele o kadar para vermek de şahsen beni çok zorluyor doktorumdan memnunum her testimi yaptırdım her sorumda da gayet yardımcı oldular
Bsr57 DiplomaliEvHanimi canım ordan nasıl gidildiğini bilmiyorum ama tramvayda organizeye gidene bin anafartalar durağında in ordan otobüsleri kalkıyor
DiplomaliEvHanimi Edanur_140 insallah deger sabh erkn vakitte vardi git oraya yerini bul die sabh sabh cektigimize deger insalah
Edanur_140 cihangirsmom gonul diye bi doktor vardi ama soyadini unuttum aslinda memnundum ama iyi hastalariyla guzel diyalog kuruyor ama bana detayli bakmadi ikizlerde rahim agzi yetmezligi olurmis genellikle dikis atilmasi gerekiyomus tabi oda bakmadi soylemedi bende erken dogum yaptim yasmadim simdide ona gitmiyorum erciyese gidiyorum
DiplomaliEvHanimi ya surda2 kez mi ne kontrolum kalmis cook arastirmaya gerk varmi nede olsa doguma ebe ve o anki hangi doktr varsa o giriyo diyolar dogrumu???