[silindi] Diş doktoru, 20 lik diş iltihabı için augmentin yazdı, kullanan var mı çok endişeliyim. Doktorum penisilin türü ilaçlar olur dedi ama yine de korkuyor insan.
Amineclz Canım onu banada verdi. Özel hastahaneydi 3 aydan küçük olduğu için kullanmak istemedim ama benim apse olmuştu ağzımı bile açamıyordum. Tabi doktorumdan onay alıp öyle yazmıştı. Bebeğim için dayandım korkudan ilacı kullanmadım. Karanfil yağı ile idare ettim.
[silindi] Amineclz Teşekkür ederim 🙏🏻 ama iltihap bebek için daha zararlı dedi doktorum 😔ama işte koruma içgüdüsü endişeleniyor insan 😔
Amineclz Hemde 10 gün o ağrıyı gece gündüz uyumadan çektim yemek dahi giremiyordum. Benim 2 taraftanda 20 lik diş çıkıyordu. Öyle bir ağrı yok yani Allah yardımcın olsun.🙏
Amineclz [silindi] Doktorum bana da öyle dedi benim dişimdeki iltihap patladıktan sonra rahatlamıştım. Birde ben hap yutamıyorum o sorunumda vardı. Bebeginiz kaç haftalık
Amineclz [silindi] Doktor kullan dediyse mutlaka kullanın dediginiz gibi iltihap bebeğe daha çok zarar veriyor.
Amineclz Canım 3 ayınızı bitirmişsiniz 4 ten gün almışsınız. Sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum ama yinede siz bilirsiniz