corekotu_1 inşallahta olmaz sizde hiç, ben bu kadar kötü beklemiyordum gerçekten, son zaman sisme olur diyorlardi ama ev terligi bile sıkıyor ayaklarimi resmen ustune basamıyorum. Yuruyus banada doktorum günlük 30 45 dk ama vajinada baski hissedersen yapma demisti, evim hep yokuş iniyorum geri cikarken cok zorluyor. Bel agrisi ve vajina agrim cok oluyor o yuzden evde hep hareket halinde olmaya çalışıyorum, yürüyüş yapamıyorum pek