Hayırlı akşamlar arkadaşlar 37+3 bebeğim bugun kontrolüm vardi gebelik şekeri yüzünden dodkor Yarin sabah sezeryana alacak riskke atmak istemediği söyledi bebgin kuveze gire bilir dedi bu şekilde doğum yapan varmi geeblik şekeri olup bebeği kuveze giren yada ciğerleri olganlasmyan bebeğime banada dua edermisniz arkadaşlar sagslaim evimize kurtulup gelelim😔😔