balperisi_71 çatlatma iğnesiyle de çatlama garantisi tokki. Benm normalde yumurtalarım kendiliğinden çatlar ama birinde çatlamadı ve kist oluştu. Kendi kafanıza göre işlere kalkışmayın bence. Doktor ne dediyse ona uyun. Zaten gebelik olmazsa bi müddet sonra vermeye başlıycaktır doktorunuz