Erenim Kızlar merhaba arkadaşımın polikistik overi var 2 yıldır bebeği olmuyor. Hap tedavisi gordu yumurta çatlatma iğnesi vuruldu en son aşılama oldu ama yine olmadı bizde C-life aldık kullanıyor. Bu macunla hamile kalan var mı aranızda ?