2artiikizannesi beste1 vala hayattan soğudum iyice 😏 daha 31 haftaligim ikiz gebelik taşıyorum çok yoruldum artık bebekler adım atar ya hani onun gibiyim hiç yuruyemiyorum 🥺
Sehermete Gozgozhappy Aynen benden de okadar aynıyız ne oturabiliyorum ne yiyebiliyorum bişey batıyor her taraftan tekmeleri acıtıyor rabbim yardımcımız olsun kavuşunca geçcek ya herşey en büyük ümidim o 🥰🤲🐣❣️
beste1 Gerçekten çok zorlanıyorum ayağa kalkmak isteniyorum 2 ayağımı birbirine yaklaştıramıyorum acıyor
Nazomi beste1 Valla 34 ten bu yana o sorun malesef bende de var 37 olduk ama bide bana sor yürümek sıkıntı uyku yok dönemiyorum yatakta fenalar dayım yani😫😫
Duru999 beste1 oturamiyorum yatamiyorum yuruyemiyorum.🥺 Allah hepimize guc versin amin🤲 Allahin izniyle vakti zamaninda sag salim gelsinler amin🤲
Nur-1 Yattığım oturdugum kısaca çöktüğüm her yerden vinçle kaldırılsam yeridir 😅🤦🏻♀️ Sabah yataktan kalkmak bi panda gibi
Gozgozhappy Sehermete amiiin bende sürekli miniğimle kavuşacağımızın hayalini kuruyorum sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🤲🌸🥰
Alaz13 Aynı sorun bende de var ama gel gör ki evin içinde rahat rahat yatırmıyorlar bile çok zor resmen
Aysegull06 Bende aynıyım 35 haftalık oldum yürürken aşırı basınç hissediyorum sanki suyum patlatacak gibi bebegimde iriymiş haftasına göre 1 hafta sonra yine gel dedi doktorum erken alabilir belki 🤔