Serife43 Merhaba hanimlar ben 29 haftalk hamileym her goren sen hamilemisin karnin nerde diyor psikolojm bozuldu karnim var ama aman aman belli degil varmi kucuk karinli hamileler
Reyhandemirbasaran Serife43 benim o. 38. Haftam. Ama milletin 30 haftasi gibi. Kucuk. Bebek kilosu 2800 demisti gecen hafta. 30. Haftaya kadar hamile oldugumu kimse anlamiyordu. Insan tedirgin oluyor acaba bebek beslenemiyor mu diye. Ama gayet sağlıklı. Korkma için rahat olsun.
Annecik53 Serife43 hiç.takma inan 32 haftalık hamileyim sanki yemek yemişte şişmisim gibi iç karnımız genişmiş öyle diyorlar bebek sağlıklı olsun da karın çıksa ne çıkmasa ne
Minikbiranneee Serife43 aahha benimde öyleydi ilk gebeliğimde hiç unutmam metrobüse binmiştim yer vermemişlerdi diye karnımı şişirmiştim😁😁öyle yer verdiler
RuveydaYasin Niye takıyorsun insanların dediğini bazılarında karnı çıkmıyor benimde çok erken çıktı 2 aylık olmadan önce milletde bana bu ne hemen çıkmış falan laf söylemeye başladılar milletin ağzı torba değil ki büzesin sen ve bebeğin sağlıklı olsun yeter ❤️
Selinnna Bende 36 haftamdayım şu 1 haftadır anlasılıyor 😀 üzülecek bir durum degil ki daha güzel canım ☺️
2artiikizannesi Serife43 insanların ne dediklerini umursama bnim karın da patlayacak derecede bnada ne kocaman karnın var diyolar senin iç karnin geniş olabilir bnimki iç karnım dar birde ikiz bebeklerim millete düştü bizim karinlarimiz
Kumsalada1 Serife43 34+5 haftalik hamileyim ve benm de daha yeni yeni hamile olduğumu anlıyorlar hamilk boyuncada sadece 5 kilo aldm
Haticeyuce31 Serife43 benimde oğlumda öyleydim xanim kiz hani nerde ben senden çok gibekliyim diyorlardı hep 6. Aydan sonra çıkmaya başladı ic jarnim genişmiş Ama simdi 2 aylik hamileyim küçükten gelişmiş çıktı gören yuzun falan gitmis gobisin cikmis kiz ne ara çıktı diyor
Busra34ybg Serife43 aman Allah aşkına takma bunları ağzı olan konuşuyor ya bende 19 haftalığım hiç karnım yok şansılıyız öyle düşün göbeğimiz çok çatlamıycak hareket kısıtlanmamız çok olmayacak olumlu yönden bak kimseyi takma sakın iç karnımız geniş napalım 😊
Tugceasel_ Serife43 bende 20 +3 haftalık gebeyim karnım biraz daha fazla büyük geri gören yalan söylüyorsun en az 7 aylık diyor hiç de aldırış etmiyorum boş tenekeden çok ses çıkar . Bende onlara taşıyan benim çocuk benim seni ilgilendirir mi diyip geçiyorum
Inci20192021 Serife43 canim en güzeli öyle benimde ilk hamileligimde öyle kücüktü daha rahat gecirdim. Simdi 31 haftalik hamileyim ama ilk hamileligimde 39 haftalik gibi karnim var cok zorlaniyorum. Bebegin saglikliysa iyi gelisiyorsa hic takma
sultanacan Serife43 hiç takma milleti ben aynı konuda yazan arkadaşlara söylemiştim doğuma yakın bile 5 aylık gibiydim aman aman büyümedi karnım bebeğim gayet sağlıklıydı o yeterdi bana hem karın büyüklüğü iç karınla alakalı sen boşver takma
Jdiebsh Serife43 ne guzel işte bende kızımda oyleydım doguma gıttım nerde çocuk dıyodu doktorum falan sonra toparlanmasıda kolay olur oglum da da buyudukte buyuduk kocaman olduk 5 aylıkken bellıydı şuan bende senınle aynıyım 29+2deyız ☺