Dilara1503 ben de ilk evlilik doneminde dusunuyordum sansima da okuyan arastiran doktorlara denk geldim, biz ev arkadasimla gencecik bir arkadasimizi kaybettik ki kizin ablasi kadin dogum doktoruydu, duzenlitakibini yapiyordu ve cift olarak tek esliydiler yillardir sevgiliydiler zaten, kizcagiz herkesin gozu onunde 1.5 sene icinde vefat etti. O travmayla asiyi bulmamiz o kadar zor oldu ki. Yani bu ulkedeki insanlarin asi karsitligini da devletin bu politikasini da hic anlayamiyorum, niye birileri surekli bize komplo kurup asilayip bizi hasta etmeye calissin ki neyiz biz, dunyadaki diger insanlar bu kadar degersiz onemsiz biz komplolar kurulacak kadar nadide bir topluluk muyuz? Asiyi bulduk ama o kadar zaman aldi ki covid falan da girince bu sefer ben hamileydim, simdi dolapta duruyor, hicbir belirtim vs yok cok sukur ama olabiliyorsam olacagim. Almanya’daki akrabalarimin hepsinin kizi oglu farketmeksizin 9 yasindan sonra doktorlari birkac kere gelsin diye cagiriyor, onlarla konusma yapiyor sonra da uygun gorulunce asilaniyorlar, bu kadar basit bisey aslinda ama cok canlar yandi daha da cok yanacak gibi bizde.