Merhabalar benim düşük tehlikem yoktu ama kahverengi akıntım benimde o haftalarda oldu yerleşme kanaması diye belirtti doktorum sizde içinizi ferah tutun doktorunuz normal dediyse normaldir. Rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏