37+5 olduk ve haftaya carsamba yani 38+5 iken suni sanci verilicek buyuk ihtimalle dogum icin.
Ilk gebeligim ve cok korkuyorum, bu karari bebek önde gittigi icin verdiler, yurt disinda yasiyorum turkiyede olsaydim sezeryan olurdu buyuk ihtimalle.
Bebegim gecen hafta 3750 gr’di ve hizla kilo aliyor, seker tansiyon vb seyler yok. 4 kg ustune cikmis olmasi tahmin ediliyor haftaya. Henuz kafasida kanala tam yerlesmemis ama kafasi asagi pozisyonda haftalardir.
ilk gebeliginde suni sanci ile dogum yapan var mi???
sizce dogru karar mi?