Kızlar ben 43 kiloyla hamile kaldım hamileliğim boyunca 30 kilo aldım artık hamileliği kaldiramadigim için bide
Bebeğim 4 kiloyu geçmişti gunumu beklersem 5 6 kiloyu bulacakti o yuzden doktor 36.Haftada sezeryana aldı ameliyattan sonra karnımı görünce şok oldum karnım resmen eğri bugruydu dag gibi inişli çıkışıydı kıyafetten de belli oluyo doktor ilaç receteme iri bebek sebebiyle anormallesen rahîm yazmış şu an 20 gün oldu biraz düzeldi ama yinede var bide göbeğim kaldı çok canım sıkılıyor başına böyle bişey gelen varmı acaba