Emation55 inşallah sağsağlim ve zamanında kucagımıza alırız yavrularımızı canım, valla benim içime cok beklemicek gibi doğuyor erkek olmasına rağmen sanki 38de gelir gibi hissediyorum 🙈 kaç çıktı senin sancın? Çok geçmiş olsun biran önce düzelir inşallah kontrolde olmak birazda insanı rahatlatıyor bana bir şey demedi cokta onemsemedim eve geçince böyle oldum