civciv1520 Kızlar 9+3 olduk bugün 🧿 ama benim zaman zaman belim çok agriyor geçiyor tekrar başlıyor krem ilaç vs de kullanmıyorum zararlıdır diye sizce ilk haftalar normal mi bu durum korkuyorum bazen kötü bişey olmasından
nurdane3504 civciv1520 ben bu hafta öğrendim çok yeniyim ama benim bile iki üç gündür belim ağrıyor sizin ki çok normal 🤷🏻♀️🐥
RuveydaYasin civciv1520 valla canım bende 13+3 üm ilk haftalardan beri bel ağrım var galiba bunu hep çekeceğim 😑