Kızlar 18 haftalık olduk benim 3 gündür geçmeyen Bi sancı var ama adet sancısı gibi değil kabızlık sancısı gibi normal mi acaba zaten 2. 4 gündür tedirginim
Sorunlar vardı evimde tam 4 gun once aşırı üzülüp agladım saatlerce yani hamileliğimde ilk defa böyle ağlayıp üzüldüm ve bebeğin hareketlerini hissediyordum iki üç gün oluyor onu da hissetmiyorum tabi herkes bu haftalarda duzensiz oluyor diyor birde ilk gebeliğim bebek hareket etmedikçe daha çok stresli oluyorum 🤕
Sizce bu sancı nedir gaz sancısı gibi kabız olursun ya sancın olur öyle. Üzüldüm diye mi böyle oldu korkuyorum biraz