Lavinya8955 Bugün doktor kontrolünde bakıldı fakat bebiş göstermedi. Doktor tahminde de bulunmadı. Tahmin edebilecek olan var mı?
Dilaraa06 Lavinya8955 benimkini 15 haftada zor baktı bulamadı sonra erkek dedi de hala pek emin değilim, senin bebis daha küçük bekle biraz daha ilerleyen haftalarda netlesir, ben bile 20. Haftalarda net öğrenirim diye bekliyorum yine de ❤
Mervetekmn Lavinya8955 çok erken 12+5 doktor ondan tahmın edemez normal 16-19hafta kız deyip 23hafta detaylıda erkek olduğunu ogrendık ve 2doktora gittik bide
Lavinya8955 Mervetekmn evet erken öğrenip de sonradan yanılma oluyor. Erken öğrenen tanıdıklarım da var Merak işte😊
flowers Mervetekmn ya oda bana cok enteresan geliyor zaten pipi olusmus oluyor nasil ona kiz diyorlar ultrasonda net oluyo bide erkegi anlamak daha basitmis kiza gore
Mervetekmn flowers ya demekki değil 2doktorda anlamıycaksa artık tam net olmuyor malesef işte oluyor arada burda kız deyip erkek doganda var denk gelmıstım 3-4kere 😂😂
Lavinya8955 Dilaraa06 hevesleniyorum bir şeyler almak istiyorum bebiş için😊 Allah hayırlısını versin bekliyoruz bakalım 😍