Elfffcnnn28 mavissannee kuzenimin bebeği 7. Ayından sonra göstermişti genelde kız bebekler göstermiyor benim iki oğlum da 12. Haftada net gösterdiler hazırlıklı ol anne bak sonra mizmizlanma demek istediler galiba 😃
prensesim35 mavissannee bnmde 3 hafta öncesine kadar göstermedi göstermeyen bebek kız diolar bnmde kız
Fatma7245 DenizGzm merhaba ıyı aksamlar oluyormu öyle bıseu bnm eltıme başta kız dedıler dün 16 .haftada erkek dedıler tekrar degısebıloyormu sızın nasıl oldı merak ettım
DenizGzm Fatma7245 13. Hafta da 16.hafta da 18.hafta da 23.hafta da hep değişti 25. Haftamda net bi şekilde öğrendim canım
imran1029 Ayımda öğrendim ondada %80 dedi 😂 çok doktora gittim göremediler bebeğim kIz 😊 doğumda %100 kesinleşir heralde 🤣 39. Haftadayım bekliyorum dualarınızda beni de unutmayın😊 Allah herkesi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Hevn mavissannee bende öyleyim 17 haftamdayım bir türlü göstermiyor doktor ilk kız dedi bende kesin mi dediğim de göstermediği için kesin kız dedi kızlar böyle yapıyor dedi bebeğim bacağını kesinlikle açmıyor oğlumda 11 haftada ögrendim