Arkadaşlar merhaba 31+2 haftalık hamileyim ama doktor 1 hafta ileriden gidiyor dedi sürekli değil ama arada bir kasıklarıma ağrı giriyor bıçak saplanır gibi yeni başladı kontrolümde geçen gündü yani korkulacak bişey midir yalancı sancı dedikleri bu mu ilk gebeliğim bilmiyorum arada adet sancısı gibi giriyor sol tarafa yaşayan oldumu