Esratt Merhaba 28 haftalık gebeyim kızımın ismi konusunda kararsızım. Eşim sen bilirsin kararı sen ver dedi 😌açıkcası benim aklımdan geçen isim Hanne ama pek duyulmadık bir isim. SiZce Hanne ismi nasıl? Başka isim düşünmelimiyim?
yasemin333 Esratt kulağa ve göze hoş gelmiyor.Anne kelimesinin başına H gelmiş çok uydurma duruyor.Güzel değil bence.Eşin ve senin kararın önemli yine de💁🏻♀️
Mekselinda Keşke bu isim ve cinsiyet muhabbetleri için ayrı bi kategori açılsa üç sorudan birisi bu 🙄
yasemin333 Mekselinda isimler kategorisi var fakat cinsiyet için yok onun için de olsa güzel olurdu .
Muvahhide2 Esratt hanna ismini çok beğeniyorum sebebide bi öğrencim vardı hamme isminde ve aşırı duyarlı çok sakin çok bilinçli bi kızdı diğerlerinden farklıydı 😊😊😊
Mervetekmn Esratt bence başka isim düş bilirsin eşinle senın ismine uygun ısım de secebılırsın benım oğlum olcak Aras Mert seçtik ısımlerimize uyumlu olsun dıe Ama kız olsaydı Alya Mihrimah alya mira asya mira Ada mira bunlardan birini seçecektik
icegul Esratt ben duymuştım bu ismi. Güzel bence. Dini bir isimdi diye hatırlıyorum. Sababe ismiydi sanırsam. Zaten ismin söylenişinden çok anlamı ve ismin sahibi önemli bana göre. Eğer içiniz rahatsa kimseyi takmayın