Ablamın bebeği doğdu 2 hafta önce sezaryenle 15 20 gün gün erken alındı. Şu an hala küvözde kalbi delik dendi karaciğer ve böbrekleri gelişmemiş dendi. Beslenmesini de kesmişler dün çok kilo alıyor diye. Böyle bir şey yaşayan var mı iyileşir mi geri? Çok kötüyüm nolur dua edin lütfen iyi olması için nolur dua edin 😭