Sehermete Gulistan123 35+4 üm şuanlık normal doğum gözüküyor bi sıkıntı yaşamasak normal istiyorum ama sezeryanada karşı değilim rabbim neyi nasip görürse sağlığımız yerinde olsunda varsın sağlıcakla gelsinler de sezeryan normal farketmiyor 🥰🤲❤️🐣
2artiikizannesi Gulistan123 2 tane doğum yptim ikiside 38.hafta norml dogumdu tabiki normal daha sağlıklı ama mecbur kalırsan sezeryanda olmak lazım şimdide ikiz bebeklere hamileyim sezeryan olacam inşallah
Nursahcan 37+6 olduk normal dogum gözüküyor normal dogum istiyprum insaşlah normal olur ilk olcak ama eger bi sıkıntı cıkarsa mecbur sezeryan sezeryana karsı degılım ama normal olarak normal dogum duygusunu tatmak istiyprumü