Fidashka tatlı yemedim çok canım istediğinde sadece sütlü tatlı o da çok nadir 19. Haftaya kadar hiç kilo almadım ekmek olarak beyaz ekmek hiç tüketmedim genelde sadece kahvaltıda ekmek yemeye çalıştım o da çavdar ya da tam buğday 2 dilimi geçmedim abur cubur zaten yasak hamileyken ama çok canım istediğinde hamburgerimi de yedim pizzamı da yedim sadece o gün yediysem ertesi gün dikkat ettim bebek kilo alsın istiyorsanız hergün mutlaka bir şişe maden suyu için o bebeğe kilo yapıyor hem de sizin için de çok faydalı