RabiaGlck Böyle pek duyulmadık olsun ama söylendiğin de de ağır bi isimmiş gibi olsun hem güzel hem farklı olsun yok mu böyle isim ya eşimle hiç içimize sinen bulamadık 32.haftaya girdim
Mylifefamily RabiaGlck ali kaan ilk oğlum, seyit aslan kucugu. Sımdıde kayra akın koyuyoruz kısmetse 😂
Yasemin301 RabiaGlck engel tanimayan guclukleri asan anlaminda Türkce kokenli bi isim diye biliyorum arkadasimin bebeginin ismi😊
RabiaGlck Yasemin301 güzelmiş de ben eşime göktuğ önermiştim istememişti şimdi bertuğ a tamam diyeceğini sanmıyorum da farklıymıs hoş geliyor kulağa
1PrensAnnesi RabiaGlck karar sizin tabi ama ayaz ismi sert isimlerden kişilik olarak biraz agresif çocuk ve genç olabilir
Zeynep0606 RabiaGlck benimde 2 oglum car biri Poyraz Digeri Ayaz simdi 3. Bebegimi bekliyorum esim oglan olursa Aras diyor bende Uygar ama hayirlisi hangisi ise o olsun.