Rabia-Ramazan-krky Meraba hanımlar 36 haftalık hamileyim biraz once lavodan cıktım afedersiniz akıntıyla karısık cok a kan gelmıs nedendır normal midir acaba yarın kontorlum var kontora kadar dayanamadım böyle olan varmı kafam karıştı korkmalımıyım
Lebis6 Rabia-Ramazan-krky canım o haftalarla ilgili bilgim yok pek azsa korkma hiç ama üste çıksın diye yaZıyorum bilenler okur inşallah 🙏
Nursahcan Canım nisan gelmiş yanı dogum yakın demektır kımısınde nişandan sonra hemen dogum olur kımısnde uzun zamn sonra eger sabıt bı doktorn varsa ara sor nişan kahverengi sümüksü bisey ama sadece kan geldı ıse bı doktora görun