Kuzeyannesj Merhaba doktorum bana antibiyotik yazdı ismi (rovagyl ). Sizde kullandınız mı 25+5 hamileyim beyaz pembe kutu
paradiseeeeee Evet canım bende kullanıyorum dişim agrıyodur diş doktoru verdi kendi kadın doğum doktorum da gördü kullanbilirisn dedi problem yok dünden beri kullanıyorum bende