Tugcngz Diilaa 39+6 olduk acılma falan yok buğün gittim doktora c.tesi tekrar gidicam yine acılmam falan yoksa p.tesi sezeryana alacak
Gozde_coskun Diilaa sezeryanıl cuma gününü bekliyorum 😍suan 38+3 üm valla arada kramp gırmıyo degıl agrı bakalım ☺️
Zuleyhaaysel_ Hareketlerinden dolayı uykuya dalmakta güçlük çekiyorum ve ağırlaştım artık gelsin, çatı muayenesinden sonra doğum başlar diye umuyordum ama tık yok😅
Ysmnn_38 3.5 santim açılmam var sancım yok gelmezse doktorum cuma günü doğumu başlatacak inşallahhh 🙈 heyecanlı ve stresliyimm
aseloykununannesi Ysmnn_38 37.5 hafyalığım bugün doktora gittim nst de sancın var acile git desi gittim 3 cm açıklık yatış dedi ama sancı faln hiçbirşeyim olmadığı için istemedim eve geldim dedim sancımı evde çekeyim hafif ağrılarım başladı eşim gelsin duş alıp evin içinde yürüyüş yapıcam bakalım. Size yatış falan vermediler mi
Tugcngz Diilaa öleymiş ama bende sanırım acılma olmazsa rikse atmak istemiyorum cünkü suyumdada biraz azalma var yoksa bende normal dogumu cok istiyordum ama nasil hangisiyse bu aralarda kasık sancılarım var belkş acılma olur c.tesş kısmetse konuşucaz duruma göre
Diilaa Tugcngz bebek için sağlıklı olan neyse o olsun tabi normal herkes istiyor ama sağlık en onemlisi