19231923 32+5 günlük hamileyim bi kaç gündür yeşil akıntı geliyor devlete gittiğim için doktora soramıyorum önemli bişi midir herkes de oluyor mu yoksa acile gitmemi gerektircek bi durum mu acaba ??
ssnnmmm 19231923 doktorum akıntı kokusuz renksiz yada beyazsa sorun yok ama rengi sarıya yada yeşile dönerse hemen gel demişti büyük ihtimalle enfeksiyon var
Salser1985 19231923 hamileliğimin başından bu yana yaşıyorum mantar enfeksiyonu idrar da çıkmaz bebeğe zararı yok kutu kutu ilaç bitirdim faydası olmadı
19231923 ssnnmmm bi acile gideyim o zaman akşama ☹️ Ben sandım herkeste olan bişey bugün komşun söyleyince bide buradakilere sorayım dddim 😔
ssnnmmm 19231923 akıntım beyaz olmasına rağmen azcık koyulaşsa bile koşuyorum doktora çünkü ablam 2ay kadar önce doğum yaptı yiğenim 13gün yoğun bakımda kaldı anne haleyken enfeksiyon geçirdiği için olabilir demişti yeni doğan doktoru tabi her bebek böyle olacak diye birşey yok ben yakın çevremde yaşadığım için tedbirliyim
117146 Salser1985 aynı bende hamılelık basından ve evlendıgım den berı var gecmıuır koku da yok öyle benle yaşayıp gıdıyor
19231923 ssnnmmm şaka gibi şehir hastanesine geldim kadın doğum acile bunun için hemşire şimdilik bakçaz ama böyle şeyler için randevu alıp pplikinliğe git diyo sanki çok randevu varmış gibi enfeksiyon sonuçta ilerlese nolcak bunlara da bakmıcaksa neye bakçaklar kadın doğum acilinde bilmem 🤷♀️
ssnnmmm 19231923 ben kanamam var diye gitmiştim cuma mesai bitiminden sonra pazartesi doktor muayene eder demişlerdi pazartesi bebeğimi kaybetmiştim devlet hastaneleri sabır zorluyor
19231923 Af072019 mantar çıktı nst ye bağlandım kasılmam çıktı alttan muayene oldum 1 cm açılma çıktı yeşil akıntı diye geldim erken doğum riskim olduğunu öğrendim ☹️☹️☹️
grmz31 Valla aylardır fitil kullanıyorum vajinal enfeksiyon o. Benim bir türlü geçmedi 1 ayda başladı bela gibi geçmiyor sürekli günlük ped kullanıyorum doğum yapacağım hala akıyor idrarda sorun çıkmıyor kültürde de çıkmadı ama bitmedi napim alıştım