Kızlar dün doktora gittim tahlillerde yüksek oranda iltihap var dedi doktor antibiyotik verdi kendi kadın doğum doktorum tamam aldım kullandım ilacı içer içmez çıkartmaya başladım zaten mide bulantılı bi hamilelik geçiriyorum 6.aydayım gala geçmedi doktora dedim bu durumu tamam dedi cefaka verdi 500lük ama midem kabul etmiyor ilacı içtiğim gibi çıkıyor ve operişan oluyorum bu antibiyotiği nasıl değiştirebilirim tekrar doktoruma gidip kullanamıyorum demem mi lazım aile hekimleri başka antibiyotik yazabiliyorlarmı?