Tgbugra Şu anda 22+2 deyim henüz doktorum falan şeker yüklemesi hakkında hiç bişey demedi yaptırılması gerekli mi ? Yaptıranlar bilgilerinizi paylaşabilirmisinz
47mucizem Tgbugra Ben de düşünmezdim bende çıkabileceğini. Şeker takibini de öylesine yaptırdım ama yüksek çıktı. İhmal etmeyin derim.
halitefe Tgbugra 24. Haftada yaptırdım canım ben bence çok gerekli ve önemli bişey arkadaşımda gebelik şekeri çıktı ve ilerleyen dönemlerde bebeğide etkilemeye başlamıştı hemen önlem alındı şükür bebekmiyi şuan
Gayeninannesiyesim Tgbugra Daha erken çünkü 27.haftamda yaptırdım mutlaka yaptırmalisiniz diye düşünüyorum eğer gebelik sekeriniz var ise ona göre tedavi uygulanır
Rmeysa_1661 Tgbugra ben ilk gebeliğimde yaptırdım bir sorun olmadığı için bunda yapmadı doktorum 28 haftamdayım 24 haftadan sonra yapılıyor bence de yaptırın gizli şekeriniz varsa belli oluyor 😊
alininannesiiiii Benimde 23+5 haftamdayım 24.haftadan sonra yapılıyor şeker yüklemesi haftaya yaptırcam bende detaylı ultrasonda şeker çıkabilceğini söyledi doktorum o yüzden yaptırcam
Nursahcan Canım ben yaptırdım tavsıye ederım cok arastırdım önemli bisey bu gixli sekerin olsbılır ona göre onlem amaclı yapıpıypr zaten
Dryalp Tgbugra şekerin varsa yaptırma canım ama diğer türlü yaptır zararı olsa derler zaten ben yaptırmıyorum malesf sekerım var
Baybymucize Tgbugra ben 26.haftama girdim Pazartesi yaptıracağım canım belli olmaz çıkar falan tedbir alırız bebeğe zarar veriyor şeker