Miennade Benim ikinci hamileliğim. Ben ilk evde idrar testiyle öğrendim gebeliğimi ve hiç kan verip baktırmadım. 6+4 olana kadar da doktora gitmedim çünkü sürekli hastahanelere gitmek istemedim. O gün gittiğim de doktor keseyi gördü ama bebeğimi görememiştim ve 5 haftalık falan muhtemelen dedi. Ben folik asit kullanmaya başlamıştım. Doktora gitmeden önce. Bir hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi. Gittim hem kalp atışını duydum , hem bebeğimi gördüm. Ve bebeğim olması gereken haftayla uyumluydu. Demem o ki sürekli olarak betaya baktırmayın bence. Eğer bir sorun olursa vücudunuz elbet buna bir şekilde tepki gösterecektir. Biraz bekleyin bir hafta sonra tekrar gidin sağlıkla bebeğinizi de görmüş olursunuz inşallah. Çünkü şuan bir sorun yoksa bile siz istemeden üzülüyorsunuz ve stres oluyorsunuz. Sağlıcakla kavuşun yavrunuza 💐🙏