feyza123 Anneler sizde durumlar nasıl kaşık agrım çok fazla 2.gebeligim uyuyamiyorum bile doğumum pazartesi sezeryan ✋😊
feyza123 Nisanurr gelir gelir 😊😊 ben çok zorlaniyorum ilk gebeligimde böyle olmadım oğlum 2 yaşında kucakta sürekli uyuturkende kucağımda uyuyor sığmıyor karnimla birlikte dayanamıyorum
Oznurrrr Benimde 2.dogumum olacak bende 38 haftalığım bakalım yarın kontrol günüm oldukça heyecanlıyım benim normal olacak nasipse
Nisanurr Oznurrrr evet canım benim ilk 🙏 benim oğluş hala yolu bulamadı kanala giremedi eğer girerse normal olacak inşAllah 😍
Oznurrrr Benimde 2.oğlum olucak RABBİM nasip ederse benim ki doğum pozisyonunu aldı.kasık bel ağrım çok birde bebek sürekli kasılıyor bakalım dr yarın ne diyecek.
Mehdisram Bizde 38+1 olduk bakalım ara ara hafif adet ağrım var okadar ne olacak bilmiyorum 🙄 normal gözüküyor inşalalh bi sıkıntı çıkmazsa ☺
feyza123 Handeberkay bana baştan beri soylediler canm 2 doktorum da 38+1 ve 38+4 e kadar olan tarihleri söylemişti pazartesi doğumum 38+1z bugün doğumda 38+4olmus oluyorum
dmr177 biz de tam 38 olduk çatı muayenem var salı günü bakalım ne olcak heyecanlıyım ilk bebişim 10 aylık evliyim 🙂
Oske_21 Benimde 38+1 yarın sabah sezeryan doğumum çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum dua edin kızlar ne olur 🙏