Almilamoms sosi5 ben de aynı şeyi düşünmüştüm bir kızım var şimdi ise oğlum olacak rabbimin izniyle hayırlıca dünyaya gelsin bu sayfayı kapatmak istiyorum 😁
sosi5 Almilamoms kaç haftalıksınız canım rabbim kazasız belasız kavuştursun meleğinle seni inşallah 🙏
Ebru1520 Cin talvimi cogu zaman dogru cikmiyo dr daha var bilmiyorum duydunuz mu internete cinsiyet tahmini yapiyo Anne Baba Dogum tarih ve son Sat istiyo Ama tabi bekliyosun oglum icin baktirdim dogru Cikti simdi 2 . Ye hamileyim Kiz cikiyo bakalim
hulya4627 sosi5 çok fark koymaya gerek yok bence zor olur ama beraber büyürler benim kızım 4 ay önce vefat etti 10 günlüktü
sosi5 hulya4627 çok çok özür dilerim bilmiyordum acınızı deşmek istemezdim rabbim bu evladınıza sizi sağsalim kavuştursun inşallah 🙏
Ebru1520 sosi5 dr deha ismi kayit oluyosun hesaplama yaptiriyosun google dan dedeha.com diye girin Benim oglan dogrucikti
hulya4627 sosi5 önemli değil zaten hiç geçmeyen bi acı nerden bileceksnz ki dert etmeyin inş hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
Aysebulut Gulsen4224 https://imgyukle.com/i/THXTX1 https://imgyukle.com/i/THXInA Bize de bakar mısınız
Aysebulut Gulsen4224 doktor görmedi cinsiyeti kemik yapısına göre kız olabilir dedi ama hayırlısı ins sizin tahminler doğru çıkıyor gördüğüm kadarıyla
Gulsen4224 Aysebulut ewt cnm ama çıkmayanlar da oluyor elbet rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻❣️
Drnzgn sosi5 benim kızım olacak erkek çıktı bence bagtil inanç bunlar çünkü cinsiyetle annenin hiç bir alakası yok ki babadan gelen kromozama bagli bir şey