Merhaba arkadaşlar benim dün ayrıntılı ultrasonum vardı (20 hafta 6 günlük ) 3 gebeliğim ilk ikisi sezeryandi bebeğin eşinin doktor aşağıda olduğunu dinlenmem ve bol su içmemi söyledi aranızda böyle sorun yaşayan var mi yaşadıysanız neler olurdu anlatırsanız çok sevinirim ben biraz internetten araştırdım erkeb doğum riski varmış malesef 😔