Kızlar kanaması olan gebelere düşük riskinden sonra erken doğum riskli deniliyormu? Benim 18.haftada kanamam oldu plasentam aşağıda olmasından dolayı dendi iğne kullandım, progestan hala kullanıyorum çok şükür lekelenmem falan olmuyor 20.haftada detaylıda içerde kanama alanının olduğunu söyledi doktor.. Şuan 25.haftadayız plasentam biraz yukarı çıkmış dahada çıkar dedi doktorum, düşük riskim devam ediyormu diye sordum artık düşük riski yok erken doğum riski var senin kanama alanın büyüktü dedi..
Merak ettiğim konu her kanaması olan doğuma kadar riskli gebe olarak mı geçiyor?