Merhaba kizlar , 21 haftamda 4 lu tarama yaptiririken radiolojiuzmani rahim agzimda bi kisalik oldugunu gormuş ,kendi dr gittigimde ise rahim agzinin 24 mm oldugunu ogrendim 2 gunde 34 mm den 24 mm e duşmuş rahim agzi boyu ve istihirat etmemi soyledi.. Başka bir dr gittigimde ise beni direk hastaneye yatirdi şuanki boyu 28mm denildi .. Uzerinden 2 hafta gecti ver ben evde yatmaya karar verdim .. Refakatci yanimda harap oldugu icin .. Acaba bu durumu yaşayanlar varmi erken dogumdan korkuyorum ve bu ilk gebeligim bi oneriniz varmi ..